搜尋此 Blog

Thursday, March 19, 2009

危險速逃 - 22

哭臉2008-12-17
  • Caption
    熱咖啡!

又係因為甜蜜蜜太多人見對面有一間西式CAFE環境幾好就入去食個晚餐
叫左個二人套餐要成188但係選擇都幾多兩個湯兩個前菜兩個意粉/PIZZA/飯/湯拉麵,再加餐飲同甜品.

先講個湯,紅湯本身冇味但佢落左好多TOBASCOmad. 個白湯聽住O係MICROWAVE叮出黎上面仲結左層"衣"sad,味就OK.
SMOKE SALMON CESAR SALAD O個塊3CM X 10CM 三文魚卷埋一舊似伴碟多一啖就冇左huffy 之後就田螺盲味帶苦...好多油 6個五毫子

個意粉就食到火文...忌廉汁煙肉什菌,D白汁都冇味,完全唔係CREAM SAUCE, 煙肉仲衰過用火腿一D煙肉香味都冇,又煎/炒香過,個什菌全部都係罐頭蘑菇黎O既huffyhuffyhuffy咩叫什菌先?!?!完全成碟野都冇味!!自己煮點都會好食過佢
我男友就叫左忌廉汁煙三文魚天使麵,(冇天使麵WOR!)咁就轉埋意粉
成碟野都同我O個碟一模一樣!!仲要冇料! 因為佢個煙三文魚同個沙律O既一樣!!!!!!!得一塊卷埋O係中間!!!huffyhuffyhuffyhuffyhuffyhuffyhuffyhuffyhuffyhuffy 我真係shockedshockedshockedshocked點可以咁樣比野人客食架? 間野知唔知佢地D野真係好難食?!點樣ITALIAN FOOD?

之後叫餐飲, 我杯凍檸茶係全餐最好O既野黎架喇!! 男友就叫左熱咖啡
熱咖啡半暖不熱D顏色仲怪怪地因為已經加左奶(有D似美祿O既賣相
我聞一聞...嘩!咩味?! 有D似火酒,又酸酸臭臭完全冇咖啡O個種香味mad
都唔知佢係點樣沖出黎!!!一間CAFE O既熱咖啡竟然可以差成咁mad
用滾水沖3合1都冇咁誇張難飲啦!!!huffy

最後甜品都算入得口

咁就有85折再加一 179 ><
179兩個TST大把好野食啦huffy 中伏了sad
是次消費: 每人約HKD$90

No comments: