搜尋此 Blog

Wednesday, October 8, 2008

扮高檔!! (Sweet 19) - littleste

其實已是和女友去第二次,她喜歡這裡夠浪漫,但其實我覺得不外如是。

不外如是是他們的侍應不算差但服務傾向生硬,一間玩高級的餐廳,從侍應點擺刀叉已可見一二。我的刀叉尤如颱風咁東歪西倒,印象分已扣。

第二,是所播的音樂。個人認為那些所謂純音樂雜錦絕對「打咩」,就算英文歌都係,我已經聽夠「That's Why You Go Away」喇。但今次,仲要係Twins...

事先聲明,我唔係話唔俾d 刀叉放唔好d音樂太cheap,而係佢又懶係要玩情調,我都唔清楚佢o既target客戶係邊批。我就覺得你就算set得高級d,d野好食的話都會有中產黎幫襯。

至 於食物方面,主菜質素其實非常一般,我這晚食的牛柳同鴨胸都不是好貨。cake 就要加錢那些先好食,overall 價錢又係話好平,我寧願去氣氛一般但食物質素好d o既餐廳喇﹗﹗反正我覺得今晚最浪漫的,係行去餐廳的那段幽靜小路,而唔係within 餐廳本身﹗﹗

是次消費: 每人約HKD$150
評分: 味道 2 環境 2 服務 2 衛生 3 抵食 1

Sweet 19 34笑臉 vs 11OK vs 12喊瞼

No comments: