搜尋此 Blog

Saturday, June 7, 2008

謝華記

友人說此家 D 最好食,可惜已結業,無緣一試。都係嗰句,有得食好快 D 食。

華哥已仙遊...

moprettymo

笑臉2005-12-02
我見到謝華記冇開檔都好幾個星期喇。我覺得又奇又怕... 始終我咁多年都冇見佢close咁多日, 但係門口又冇notice喎!

到今日, 我終於見到有一張紙, 寫住"東主仙遊, 暫停營業"。唉... 終於出左事喇華叔。

又好味又抵食的雞, 咁又冇左。

仲有好食的雞粥...

同埋20蚊雞雜.... 平時叫華叔俾多d雞腸我, 佢梗係零舍醒我一碗嘅......

愈想愈傷心......

希望華叔"遊"得開心d啦~
評分: 味道 5 環境 3 服務 5 衛生 3 抵食 5

其他謝華記食評

No comments: