搜尋此 Blog

Friday, August 1, 2008

星 級 私 房 菜 (4) - 飲食男女

放大
【 第 四 代 : 2006-2008 變 種 求 生 】 經 過 一 輪 淘 汰 , 近 年 私 房 菜 熱 又 有 變 種 回 歸 的 趨 勢 , 有 做 開 上 樓 私 房 的 , 光 明 正 大 搬 到 地 鋪 做 , 也 有 原 是 地 鋪 食 肆 的 , 加 了 私 房 菜 單 , 沉 寂 了 多 時 的 私 房 菜 , 又 再 熱 起 來 。

熟 食 中 心 私 房 菜

良 記 一 哥 ★ ★ 1/2 近 一 兩 年 的 私 房 菜 , 實 在 可 以 用 千 奇 百 怪 來 形 容 。 餐 廳 酒 家 加 個 私 房 菜 牌 已 司 空 見 慣 ; 想 不 到 的 , 是 連 熟 食 中 心 的 粥 檔 都 有 私 房 菜 吃 。 更 想 不 到 的 , 是 這 粥 檔 私 房 菜 , 不 是 求 求 其 其 幾 個 粥 麵 小 炒 湊 熱 鬧 , 而 是 主 打 生 猛 海 鮮 和 古 法 粵 菜 , 味 道 絕 對 在 水 準 之 上 。

zoom
紅 燒 元 蹄 ( 3 日 前 預 訂 ) 元 蹄 入 口 即 化 , 肉 香 醬 香 滿 瀉 ; 不 要 浪 費 醬 汁 , 用 來 撈 伊 麵 , 惹 味 。
日 與 夜 , 大 埔 街 市 的 熟 食 中 心 有 兩 種 風 景 。 日 間 , 東 記 豬 扒 欽 記 魚 蛋 等 粉 麵 檔 墟 爆 棚 , 一 到 夜 間 便 偃 旗 息 鼓 , 變 成 伍 仔 記 三 小 姐 等 小 菜 王 的 天 下 。 只 有 賣 粥 的 良 記 還 未 收 檔 , 檔 前 的 固 定 小 間 , 還 穿 插 兩 三 張 大 圓 , 牆 上 貼 紙 牌 , 原 來 這 晚 上 有 私 房 菜 吃 。 這 街 市 粥 檔 私 房 菜 , 不 是 吃 生 滾 粥 炒 麵 咁 簡 單 , 而 是 魚 蝦 蟹 雞 鴨 乳 鴿 元 蹄 甚 麼 都 有 , 水 準 還 比 很 多 大 酒 家 好 。

拜 鍾 錦 為 師

事 實 上 , 老 闆 在 七 十 年 代 已 在 謝 斐 道 的 北 園 酒 家 當 廚 , 更 拜 了 一 代 名 廚 鍾 錦 為 師 。 「 我 唔 算 係 正 式 徒 弟 , 只 係 跟 隨 佢 , 學 做 野 味 、 燉 湯 同 古 法 粵 菜 。 」 後 來 北 園 結 業 , 他 輾 轉 去 過 新 加 坡 做 廚 師 , 回 港 後 做 過 跌 打 泥 水 燒 烤 圍 村 菜 , 廿 多 年 前 想 安 定 下 來 , 才 找 個 鋪 位 重 操 故 業 做 飲 食 , 來 到 了 舊 墟 街 市 開 粥 檔 , 憑 一 手 好 粥 再 響 朵 , 連 食 家 江 獻 珠 都 來 捧 場 。 本 來 他 只 賣 粥 , 沒 打 算 做 私 房 菜 , 殊 不 知 兩 年 前 在 新 街 市 重 遇 北 園 的 熟 客 , 個 個 回 味 他 的 手 勢 , 於 是 又 勾 起 他 做 菜 的 癮 頭 , 東 山 復 出 , 在 粥 檔 兼 賣 私 房 菜 。 私 房 菜 貴 精 不 貴 多 , 每 晚 最 多 做 三 席 ; 八 、 九 道 菜 大 約 每 位 二 百 ( 視 乎 海 鮮 價 格 而 定 ) ; 菜 式 像 他 一 樣 , 花 樣 多 多 , 既 有 豉 油 王 乳 鴿 元 蹄 高 湯 蒸 豆 腐 等 懷 舊 手 工 菜 , 也 有 清 蒸 海 斑 大 海 蝦 鮮 鮑 魚 等 海 鮮 ; 想 吃 新 派 的 , 不 乏 春 卷 生 蠔 、 白 汁 羊 肉 卷 等 選 擇 , 還 有 家 常 足 料 老 火 湯 。 菜 式 通 常 由 一 哥 發 辦 , 若 有 要 求 , 也 可 與 他 商 量 。
zoom
一 哥 會 親 自 上 菜 , 順 便 與 大 家 聊 幾 句 , 十 分 親 切 。
zoom
大 大 的 老 火 湯 , 除 了 各 式 豬 雜 , 還 有 大 量 藥 材 , 由 早 煲 到 晚 , 難 怪 味 道 就 是 甜 。

鎮 店 雙 寶

試 過 他 的 胡 椒 豬 肚 湯 , 除 了 豬 肚 , 還 下 了 豬 心 和 豬 , 加 胡 椒 當 歸 竹 蔗 茅 根 陳 皮 熬 足 6 小 時 。 湯 頭 辛 、 香 、 甘 、 甜 , 百 味 紛 陳 , 緩 緩 滲 出 胡 椒 辛 辣 , 很 暖 胃 ; 連 湯 渣 都 好 吃 , 腍 滑 帶 有 豬 味 , 不 臊 不 餲 。 「 我 以 前 做 過 跌 打 , 中 藥 材 特 性 我 全 部 都 識 , 加 秘 密 藥 材 落 去 , 香 得 又 唔 燥 。 我 仲 依 足 以 前 做 野 味 方 法 , 用 石 榴 葉 洗 豬 肚 , 所 以 一 餲 味 都 無 。 」 元 蹄 也 是 拿 手 好 戲 , 直 徑 有 10 吋 , 兩 三 斤 重 , 像 座 啡 紅 小 山 丘 , 懶 慵 慵 的 伏 在 墊 底 的 伊 麵 上 ; 元 蹄 燉 得 夠 火 路 , 入 口 腍 滑 不 膩 , 皮 的 油 分 早 已 化 掉 , 肥 膏 入 口 即 化 , 瘦 肉 腍 滑 , 這 樣 的 效 果 , 起 碼 要 八 小 時 。 吃 得 出 心 機 足 、 火 候 夠 , 有 老 師 傅 的 手 藝 。
zoom
連 花 生 都 是 自 家 炸 的 , 認 真 好 心 機 。
zoom
蒜 蓉 、 洋 蓉 、 香 芹 蓉 、 各 式 醬 汁 … … 每 天 下 午 , 一 哥 便 忙 預 備 各 式 「 調 味 料 」 。
zoom

生 猛 靚 海 鮮

至 於 海 鮮 , 則 簡 單 得 多 , 新 鮮 便 夠 。 良 記 的 海 鮮 絕 對 新 鮮 , 皆 因 近 水 樓 臺 。 原 來 一 哥 的 弟 弟 在 樓 下 街 市 開 海 鮮 檔 , 大 號 的 帶 子 、 爆 膏 的 膏 蟹 、 生 猛 大 海 斑 、 粗 碌 賴 尿 蝦 … … 每 天 的 揀 手 靚 貨 通 通 都 預 留 給 他 。 他 烹 海 鮮 也 有 諗 頭 , 像 一 道 梅 子 蒸 蟹 便 相 當 精 彩 , 梅 子 是 自 家 醃 製 的 , 酸 酸 甜 甜 , 與 蟹 鮮 混 和 , 清 新 開 胃 。 還 另 上 一 大 碟 蛋 麵 , 用 來 撈 梅 子 汁 , 真 的 連 汁 都 撈 埋 。
zoom
蒸 帶 子 南 沙 帶 子 , 在 六 七 月 最 當 造 肥 美 , 加 點 沙 薑 和 菜 蓉 同 蒸 , 惹 味 卻 不 蓋 鮮 味 , 略 嫌 帶 子 肉 質 帶 韌 。
zoom
梅 子 蒸 蟹 生 猛 即 的 紅 蟹 加 自 家 醃 的 梅 子 來 蒸 , 酸 咪 中 滲 出 點 辣 , 清 新 開 胃 。

秘 密 調 味 料

由 於 所 有 菜 式 都 是 他 一 手 炮 製 , 因 此 大 部 分 時 間 都 見 他 一 人 在 廚 房 忙 , 偶 爾 在 上 菜 之 間 出 來 聊 兩 句 , 卻 總 是 神 神 秘 秘 , 不 願 透 露 菜 式 美 味 奧 秘 。 唯 一 願 意 透 露 的 , 是 不 用 味 精 , 而 用 5 種 蔬 菜 剁 成 蓉 ( 蒜 蓉 、 香 芹 蓉 、 洋 蓉 和 兩 種 秘 密 菜 蓉 ) , 相 互 配 搭 來 代 替 味 精 ; 乳 鴿 豉 油 、 梅 子 汁 、 甜 酸 醬 也 是 每 天 用 秘 密 藥 材 、 醬 料 和 菜 蓉 調 校 ; 椒 鹽 加 香 木 和 秘 密 香 料 自 家 炒 ; 光 是 心 思 已 值 得 欣 賞 。 菜 式 好 食 , 還 不 及 氣 氛 一 流 , 鬧 哄 哄 的 熟 食 中 心 , 人 聲 迴 蕩 , 有 人 吵 架 似 的 傾 偈 、 有 人 乾 杯 乾 杯 在 暢 飲 , 無 拘 無 束 坦 蕩 蕩 , 半 點 也 不 像 上 樓 私 房 菜 的 靜 局 , 這 正 是 在 熟 食 中 心 吃 私 房 菜 最 有 趣 的 地 方 。 據 說 周 末 的 私 房 菜 已 爆 到 八 月 , 即 使 你 平 日 來 吃 都 要 等 上 兩 三 天 。 如 此 爆 滿 , 為 何 不 多 做 幾 ? 「 我 得 一 雙 手 , 做 兩 圍 已 經 好 多 喇 ! 何 況 只 為 興 趣 而 做 , 唔 想 咁 濫 , 淨 係 招 呼 欣 賞 我 客 人 , 食 完 無 反 應 , 我 下 次 唔 會 做 佢 生 意 ! 」 認 真 有 性 格 。
zoom
秘 方 豉 油 王 乳 鴿 乳 鴿 的 豉 油 加 了 當 歸 和 多 種 藥 材 調 校 , 以 慢 火 浸 熟 乳 鴿 , 難 怪 鴿 肉 甜 香 嫩 滑 又 多 汁 。
zoom
魚 青 高 湯 蒸 豆 腐 豆 腐 以 高 湯 煨 足 8 小 時 , 鋪 上 加 入 木 耳 絲 、 冬 菇 和 蝦 米 打 製 的 鯪 魚 肉 同 蒸 , 甘 香 不 寡 ; 仔 細 品 嘗 , 更 嗒 到 豆 腐 內 有 沙 薑 , 鹹 香 。

良 記 一 哥 粥 品

地 址 : 大 埔 鄉 事 會 街 8 號 大 埔 墟 街 市 2 樓 熟 食 中 心 CFS26 號 鋪 電 話 : 2638 5897 營 業 時 間 : 6am-4pm ; 晚 市 視 乎 訂 位 而 定 搵 食 貼 士 : 1. 私 房 菜 頗 爆 滿 , 平 日 最 好 兩 三 日 前 預 訂 , 周 末 最 好 預 早 兩 星 期 。 2. 私 房 菜 每 席 8 位 起 , 最 多 14 人 , 每 晚 最 多 做 3 席 3. 菜 式 多 寡 和 花 款 基 本 由 一 哥 決 定 , 但 客 人 訂 位 時 亦 可 提 出 要 求 。 4. 價 錢 視 乎 菜 式 和 海 鮮 價 格 而 定 , 一 般 每 位 $150-$200 , 預 訂 時 最 好 問 清 楚 一 哥 。 5. 只 收 現 金 。

其 他 變 種 私 房 菜

爆 場 水 準 歐 陸 菜

zoom
【 Bonheur 】 ★ ★ 無 論 環 境 和 食 物 都 似 餐 廳 多 過 私 房 菜 。 主 打 歐 陸 菜 , 有 法 式 和 意 式 選 擇 , 配 搭 和 口 味 正 宗 , 分 量 足 兼 用 料 講 究 , 羊 扒 用 澳 洲 和 羊 、 牛 扒 用 上 美 國 prime 級 數 、 法 國 鵪 鶉 等 ; 可 惜 甜 品 稍 遜 ; 環 境 頗 嘈 吵 。 地 址 ︰ 上 環 文 咸 東 街 22-26 號 柏 廷 坊 6 樓 電 話 ︰ 2544 6333 收 費 ︰ 分 $358/ 位 ( 3 道 菜 ) 及 $388/ 位 ( 4 道 菜 ) , 包 頭 盤 、 主 菜 、 湯 和 甜 品 ; 設 加 一 , 紅 白 酒 香 檳 不 設 開 瓶 費 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂 註 ︰ 逢 星 期 日 休 息

抵 食 創 意 齋 宴

zoom
【 貴 德 宮 】 ★ 1/2 素 菜 私 房 店 靈 畫 齋 的 分 店 , 主 打 創 意 手 工 齋 菜 ; 像 豆 腐 配 壽 司 ; 芝 士 襯 日 本 年 糕 等 。 不 少 齋 菜 用 素 肉 炮 製 , 煎 煎 炸 炸 , 味 道 不 見 清 淡 。 地 址 ︰ 灣 仔 灣 仔 道 140 號 明 豐 大 廈 1 樓 B 鋪 電 話 ︰ 2838 6506 收 費 ︰ $198/ 位 , 兩 位 起 ; 包 點 心 、 冷 盤 、 主 菜 、 糖 水 、 甜 品 、 十 穀 飯 和 法 包 等 9 道 菜 ( 3 位 以 上 10 道 菜 ) ; 不 設 加 一 和 開 瓶 費 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂

花 臣 多 多

zoom
【 洞 天 功 房 】 ★ 1/2 三 層 高 舊 樓 , 環 境 一 絕 , 古 色 古 香 , 1 樓 吃 私 房 菜 , 菜 單 有 3 款 , 如 中 華 懷 石 料 理 , 用 矜 貴 日 本 食 材 , 大 廚 曾 在 日 本 中 華 京 川 料 理 任 職 , 手 藝 不 俗 , 味 道 不 過 不 失 。 地 址 ︰ 中 環 士 丹 頓 街 37 號 1 樓 至 3 樓 電 話 ︰ 2975 9722 收 費 ︰ 中 華 懷 石 料 理 $488/ 位 , 兩 位 起 ; 包 兩 道 前 菜 、 5 道 主 菜 、 飯 麵 和 甜 品 ; 另 設 川 式 私 房 菜 , $388/ 位 。 設 加 一 , 開 瓶 費 $150/ 支 。 訂 位 貼 士 ︰ 1 星 期 前 預 訂

無 國 界 素 食

zoom
【 素 之 樂 】 1/2 ★ 菜 式 打 破 疆 界 , 以 法 、 意 、 中 、 日 、 台 、 西 班 牙 和 星 馬 泰 等 食 材 做 素 菜 , 單 看 菜 名 估 佢 唔 到 ! 像 意 式 千 層 闊 麵 , 入 口 才 知 是 豆 腐 , 中 間 夾 素 肉 蓉 和 菇 粒 , 配 搭 有 心 思 , 賣 相 佳 ; 可 惜 味 道 不 太 配 合 。 地 址 ︰ 北 角 渣 華 道 56 號 胡 日 皆 大 廈 一 字 樓 108 室 電 話 ︰ 2807 1130 收 費 ︰ $160/ 位 , 4 位 起 ; 包 1 道 冷 盤 、 湯 、 6 道 主 菜 、 飯 和 甜 品 ; 設 加 一 。 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂

戰 前 舊 樓 吃 香 港 菜

zoom
【 鴛 鴦 飯 店 】 ★ ★ 今 年 最 具 話 題 的 私 房 菜 館 , 由 徐 蒝 所 開 , 店 子 由 一 幢 舊 樓 改 建 而 成 , 讓 人 仿 如 置 身 戰 前 年 代 ; 店 中 有 3 個 私 房 餐 牌 , 菜 式 賣 相 精 緻 , 烹 調 配 搭 花 心 思 , 但 味 道 水 準 參 差 。 地 址 ︰ 灣 仔 船 街 18 號 電 話 ︰ 2866 0868 收 費 ︰ 野 家 宴 $560/ 位 , 12 道 菜 ; 鴛 鴦 宴 $680/ 位 , 13 道 菜 ; 極 度 徐 蒝 $880-$1,280 ( 不 定 ) ; 全 部 6 位 起 ; 設 加 一 , 不 設 開 瓶 費 。 訂 位 貼 士 ︰ 很 爆 滿 , 平 日 預 早 兩 至 三 星 期 訂 位 , 周 末 則 預 早 一 至 兩 個 月 註 ︰ 逢 星 期 日 休 息

靚 料 fusion 菜

zoom
【 Seven thirty 】 1/2 ★ 九 龍 區 罕 有 私 房 菜 , 主 打 歐 陸 fusion 菜 , 烹 調 普 通 , 用 料 算 靚 , 像 澳 洲 穀 飼 豬 扒 、 法 國 蝸 牛 等 ; 但 賣 相 一 般 。 地 址 ︰ 尖 沙 咀 加 拿 芬 道 6 號 集 友 大 廈 B 座 1 樓 B3 室 電 話 ︰ 2369 3730 收 費 ︰ 分 $350/ 位 、 $420/ 位 、 $550/ 位 及 $680/ 位 , 兩 位 起 ; 包 特 飲 、 前 菜 、 湯 、 沙 律 、 雪 葩 、 主 菜 、 甜 品 及 茶 ; 不 設 加 一 , 開 瓶 費 $50/1 款 酒 訂 位 貼 士 ︰ 2 日 前 預 訂

拍 拖 最

【 Meet Lobo 】 ★ 環 境 寧 靜 , 空 間 寬 敞 , 坐 得 舒 適 , 氣 氛 cozy , 拍 拖 最 。 以 歐 陸 菜 作 主 打 , 招 牌 菜 有 芝 士 煎 大 蝦 和 龍 蝦 湯 , 水 準 普 通 ; 反 而 煎 鵝 肝 水 準 不 俗 , 外 脆 內 軟 很 甘 香 。 地 址 ︰ 銅 鑼 灣 羅 素 街 50-52 號 德 發 大 廈 4B 電 話 ︰ 6438 3363 收 費 ︰ 分 $318/ 位 和 $360/ 位 , 1 位 起 ; 包 頭 盤 、 湯 、 鵝 肝 、 主 菜 、 甜 品 和 茶 。 設 加 一 , 紅 酒 不 設 開 瓶 費 , 白 酒 第 二 支 收 $80 。 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂 註 ︰ 不 定 期 休 息

罕 有 越 式 私 房 菜

【 菊 越 級 私 房 菜 】 坊 間 少 有 越 式 私 房 菜 , 大 廚 菊 花 媽 媽 是 越 南 人 , 在 越 戰 時 期 曾 任 美 軍 伙 頭 , 擅 煮 傳 統 越 菜 , 米 紙 卷 、 醉 椰 蝦 , 可 惜 水 準 稍 遜 , 菜 式 味 道 偏 淡 。 地 址 ︰ 天 后 電 氣 道 100 號 萬 愷 大 廈 2 樓 電 話 ︰ 6683 7855 收 費 ︰ $248/ 位 , 6 位 起 ; 包 3 道 頭 盤 、 5 道 主 菜 、 湯 和 甜 品 ; 設 加 一 , 開 瓶 費 $50/ 支 。 訂 位 貼 士 ︰ 2 日 前 預 訂

最 靚 潮 州 鵝

【 潮 州 】 ★ ★ 此 店 潮 菜 一 向 水 準 不 俗 , 特 別 是 滷 水 鵝 片 和 鵝 肝 , 陳 香 豐 腴 ; 私 房 餐 牌 中 大 都 是 貴 價 潮 州 菜 , 像 凍 蟹 、 燉 鮑 翅 、 燉 荷 包 鱔 等 。 地 址 ︰ 銅 鑼 灣 軒 尼 詩 道 489 號 銅 鑼 灣 廣 場 一 期 6 樓 電 話 ︰ 2887 1801 收 費 ︰ 分 $2,680/8 位 及 $6,030/8 位 ( $6,030 有 燉 鮑 翅 , 每 位 足 3 ) , 有 10 道 菜 , 菜 式 可 加 減 或 轉 換 ; 設 加 一 , 開 瓶 費 $30/ 支 。 訂 位 貼 士 ︰ 1 星 期 前 預 訂

酒 店 私 房 餐 廳

zoom
【 五 洲 餐 廳 】 ★ 1/2 之 前 是 法 國 餐 廳 , 今 年 轉 營 主 打 私 房 菜 , 套 餐 每 日 供 應 , 由 餐 廳 副 總 廚 Samuel 主 理 , 根 據 師 傅 每 日 逛 街 市 和 當 造 食 材 而 定 , 以 中 、 西 、 東 南 亞 fusion 為 主 , 味 道 不 俗 , 但 部 分 菜 式 配 搭 有 點 奇 怪 。 餐 廳 位 於 14 樓 , 邊 吃 邊 看 九 龍 灣 夜 景 , 氣 氛 不 錯 。 地 址 ︰ 九 龍 城 富 豪 東 方 酒 店 14 樓 電 話 ︰ 2132 3388 收 費 ︰ $368/ 位 , 1 位 起 , 包 頭 盤 兩 款 、 湯 、 主 菜 、 雪 葩 和 甜 品 , 設 加 一 。 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂

畫 廊 × 上 海 菜

zoom
【 梓 桐 堂 】 ★ ★ 由 畫 家 李 梓 良 所 開 , 今 年 由 樓 上 店 搬 至 地 鋪 , 日 間 是 畫 廊 , 晚 上 則 設 上 海 私 房 菜 。 菜 式 十 年 如 一 日 , 全 是 大 路 滬 菜 , 像 松 子 魚 、 紅 燒 元 蹄 、 毛 豆 年 糕 炒 毛 蟹 等 , 分 量 頗 大 , 材 料 新 鮮 , 味 道 較 清 淡 。 畫 廊 用 餐 應 頗 有 閒 適 之 感 , 可 惜 晚 上 人 聲 沸 騰 , 有 失 恬 靜 優 雅 藝 術 氣 氛 。 地 址 ︰ 西 灣 河 太 康 街 45 號 鯉 景 灣 B 期 GB27-28 號 鋪 電 話 ︰ 2527 3448 收 費 ︰ $380/ 位 , 4 位 起 ; 包 頭 盤 8 小 碟 、 6 道 主 菜 、 菜 飯 和 甜 品 。 另 設 順 德 私 房 菜 ( 不 定 期 供 應 ) 和 素 菜 ( 逢 初 一 、 十 五 供 應 ) , $380/ 位 , 不 設 加 一 , 開 瓶 費 $50/ 支 。 訂 位 貼 士 ︰ 建 議 3 日 前 預 訂

邊 吃 邊 偷 師

zoom
【 Blue Duck Workshop 】 ★ ★ 以 前 是 maison de bon amie , 最 近 搬 鋪 兼 改 名 。 大 廚 Henry 曾 任 職 赤 柱 Stanley french 和 香 港 酒 店 , 擅 做 橙 鴨 、 鵝 肝 雞 卷 等 手 工 多 多 法 國 菜 , 菜 單 天 天 不 同 , 但 只 有 一 款 , 客 人 亦 無 得 揀 。 小 店 氣 氛 cozy , Henry 更 在 開 放 式 工 作 工 作 , 客 人 可 邊 吃 邊 看 cooking show 。 地 址 ︰ 中 環 區 電 話 ︰ 3175 2448 收 費 ︰ $280/ 位 , 1 位 起 ; 菜 式 及 數 目 不 定 , 包 頭 盤 、 主 菜 、 湯 和 甜 品 ; 餐 牌 只 有 一 款 , 客 人 可 在 訂 位 時 說 明 不 愛 吃 的 東 西 ; 不 設 加 一 , 開 瓶 費 $50/2 支 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂

杭 州 私 房 菜

zoom
【 華 亭 飯 店 】 結 業 一 段 時 間 , 最 近 在 灣 仔 重 開 。 新 店 地 方 較 小 , 但 裝 修 比 以 往 光 鮮 , 水 晶 吊 燈 加 地 氈 和 椅 套 , 坐 得 舒 服 ; 菜 式 依 然 由 孟 小 姐 主 理 , 但 分 量 細 , 水 準 下 滑 。 人 多 時 上 菜 慢 , 而 且 侍 應 態 度 欠 佳 。 地 址 ︰ 灣 仔 灣 仔 道 83 號 9 樓 電 話 ︰ 2838 4411 收 費 ︰ 分 $300/ 位 、 $350/ 位 及 $400/ 位 ( 有 海 鮮 及 八 寶 鴨 ) 包 冷 菜 、 熱 葷 及 甜 品 ( 菜 式 款 式 與 數 目 按 人 數 而 定 ) ; 不 設 加 一 及 開 瓶 費 ; 茶 芥 $10-$30/ 位 。 訂 位 貼 士 ︰ 2-3 日 前

麵 店 私 房 菜

zoom
【 鹿 鼎 麵 莊 】 前 身 是 西 班 牙 餐 廳 el mundo , 店 中 掛 上 中 式 畫 和 中 式 雀 籠 吊 燈 , 饒 有 中 國 特 色 。 主 打 麵 食 、 廣 東 菜 和 小 量 外 省 菜 。 私 房 菜 以 新 派 中 菜 為 主 , 像 豆 香 蟹 肉 翅 、 麻 香 鹽 焗 雞 等 ; 質 素 一 般 。 地 址 ︰ 灣 仔 克 街 9-13 號 地 下 電 話 ︰ 2838 2836 收 費 ︰ 分 $1,100/6 位 、 $1,550/6 位 及 $2,600/6 位 ; 包 13-16 道 菜 ( 菜 式 數 目 與 款 式 按 價 錢 不 同 ) ; 3-4 人 , 亦 可 致 電 商 議 ; 不 設 加 一 及 開 瓶 費 , 茶 芥 $10/ 位 。 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂

古 老 粵 菜

zoom
【 留 ‧ 上 樓 】 ★ ★ 在 留 家 廚 房 樓 上 , 專 做 私 房 菜 , 老 闆 劉 健 威 請 來 一 位 退 休 廚 師 主 理 , 主 打 五 十 年 代 流 行 的 香 港 粵 菜 , 像 杏 汁 白 肺 湯 、 古 法 鹽 焗 雞 、 鴛 鴦 蝦 等 。 老 師 傅 曾 在 永 吉 街 時 代 的 陸 羽 茶 室 跟 隨 過 「 廚 師 狀 元 」 梁 敬 , 菜 式 甚 具 當 年 風 味 , 部 分 菜 式 將 近 失 傳 , 值 得 一 試 。 地 址 ︰ 天 后 清 風 街 9-11 號 寶 德 樓 1 樓 電 話 ︰ 2571 0913 收 費 ︰ $380/ 位 , 4 位 起 ; 包 7 個 主 菜 、 麵 點 和 甜 品 ; 不 設 加 一 , 開 瓶 費 $100/ 支 訂 位 貼 士 ︰ 2-3 日 前 預 訂

平 吃 Joyce Cafe 名 菜

【 D Corner 】 ★ 1/2 今 年 剛 剛 搬 鋪 , 地 方 大 , 設 open kitchen 和 水 吧 , 似 餐 廳 多 過 私 房 菜 。 主 打 歐 陸 菜 , 大 廚 阿 武 以 前 在 Joyce cafe 當 廚 , 所 以 不 少 Joyce cafe 的 名 菜 像 意 式 焗 蟹 蓋 、 泰 式 免 治 雞 肉 飯 等 都 可 在 這 吃 到 , 價 錢 平 一 半 。 選 料 亦 講 究 , 日 本 黑 毛 豬 扒 、 法 國 鵝 肝 、 澳 洲 M9 和 牛 等 , 可 惜 烹 調 水 準 普 通 , 味 道 不 突 出 。 地 址 ︰ 中 環 德 己 立 街 27-37 號 榮 華 大 廈 A 座 1 樓 F 室 電 話 ︰ 2869 8266 收 費 ︰ $368/ 位 ( 4 道 菜 ) 及 $398 ( 5 道 菜 ) , 頭 盤 、 主 菜 和 甜 品 各 有 3-4 款 選 擇 。 設 加 一 , 開 瓶 費 $50/ 支 。 訂 位 貼 士 ︰ 1 日 前 預 訂

$168 食 14 道 菜

【 私 私 房 菜 】 開 在 旺 角 , 以 平 取 勝 。 店 中 有 3 款 套 餐 , 最 平 的 每 位 $168 , 竟 有 十 多 道 菜 , 中 西 日 泰 式 俱 全 ; 但 菜 式 古 怪 , 像 素 魚 生 、 麻 辣 魚 皮 、 話 梅 粉 車 厘 茄 等 , 用 料 賣 相 味 道 普 通 。 地 址 ︰ 旺 角 砵 蘭 街 215 號 朗 晴 坊 6 樓 電 話 ︰ 2625 4496 收 費 ︰ 分 $168/ 位 、 $210/ 位 及 $250/ 位 , 兩 位 起 ; 菜 式 數 目 按 人 數 而 定 , 4 位 約 16-18 道 菜 ; 8 人 約 20 道 菜 。 不 設 加 一 及 開 瓶 費 訂 位 貼 士 ︰ 周 末 3 日 前 ; 平 日 4pm 前 預 訂

水 準 烤 扒

【 The French table 】 ★ ★ 前 身 是 Biella club , 主 打 法 國 菜 , 前 菜 質 素 平 平 ; 主 菜 用 的 是 貴 價 食 材 , 像 美 國 極 黑 豬 扒 、 澳 洲 M9 和 牛 、 波 士 頓 龍 蝦 等 , 水 準 不 錯 ; 烤 肉 火 候 控 制 得 好 , 大 都 做 得 嫩 滑 juicy ; 伴 菜 也 不 馬 虎 , 有 誠 意 。 大 廚 Michael 更 會 出 來 招 呼 , 有 親 切 感 。 地 址 ︰ 尖 沙 咀 樂 道 1-3 號 永 樂 大 廈 9 樓 A 室 電 話 ︰ 6372 3242 收 費 ︰ $378/ 位 , 1 位 起 ; 包 頭 盤 、 湯 、 主 菜 和 甜 品 ; 設 加 一 , 不 設 開 瓶 費 。 訂 位 貼 士 ︰ 2-3 日 前 預 訂
撰 文 ︰ 郭 詠 瑤 攝 影 ︰ 李 日 進 、 關 永 權

No comments: