搜尋此 Blog

Wednesday, May 20, 2009

中 環 蛇 竇 復 業 熟 客 聞 風 至

休 息 了 4 個 多 月 , 中 環 「 蛇 竇 」 樂 香 園 咖 啡 室 昨 日 正 式 在 中 環 機 利 文 新 街 的 新 店 重 新 開 業 , 店 外 擺 滿 恭 賀 花 牌 。 老 闆 鄺 悅 勝 說 , 昨 日 上 午 有 七 成 客 人 都 是 老 相 識 , 感 激 顧 客 的 熱 情 , 雜 批 、 雞 批 及 菠 蘿 包 整 個 下 午 多 次 供 不 應 求 。

老 闆 看 見 熟 客 來 捧 場 , 十 分 感 動 , 「 好 多 客 喺 滙 豐 、 恒 生 總 行 返 工 , 咁 遠 都 走 過 嚟 捧 場 。 」 雖 然 新 店 座 位 較 少 , 「 啲 客 都 唔 介 意 冇 位 坐 , 話 過 嚟 同 大 家 見 吓 面 啫 。 」


中 環 「 蛇 竇 」 樂 香 園 咖 啡 室 昨 日 正 式 在 中 環 機 利 文 新 街 的 新 店 重 新 開 業 。

No comments: