搜尋此 Blog

Saturday, November 15, 2008

群記牛肉圓豬手 - Samuel

早2星期,為了要去書局,所以去了聯和墟,甘岩食飯時間,我第一時間就唸起~群記!
真係無心抽插柳,買完書後,一出門口,原來對面就係群記!我就同婷婷衝過去對面啦!
價錢真係好平!不過選擇比較少,唔係豬手就係牛丸!
一坐低已經比左個辣椒醬比我地,人人都有!
我叫了大的豬手米粉,$23,勁爽口,又多肉,唔肥,少少咸咸地,加了辣椒醬後更加一流!

因為我"唔食得"牛肉,所以婷婷叫了牛丸河粉我就冇得試了!$23一碗仲要有成打(12粒)手打牛丸,真係非常超值!!!
雖然要自己找位,同埋冇冷氣,不過味道真係一流,有機會一定會再試!

No comments: