搜尋此 Blog

Saturday, November 1, 2008

危險速逃 - 7

Bayview Cafe
1笑臉 vs 0OK vs 9喊瞼   
2008-04-24
奉消委會諭:入任何食肆之前記緊要睇餐牌;去陌生嘅餐室一定要睇裡面嘅入座率;見到無理嘅最低消費一定要嗌唔好,如果唔係後果自負…

以下係發生喺銅鑼灣區嘅最新一宗騙案—尋日放工諗住同個朋友飲杯嘢,佢話最好有海景,於是我提議去海旁搵啲樓上cafe試下,誤打誤撞嚟咗依間。一上到去見到空無一人仲以為去錯層數,但唔知邊度閃咗個人出嚟問我哋有冇訂枱,儘管我哋想走,但佢二話不說已經招呼我哋坐低。

朋 友眼利,留意到牆邊寫住最低消費喺黃金時段係每人$150,但店員即刻吞吞吐吐咁話只要叫嘢飲同小食就可以寛免,而且佢仲口快快咁話其實我哋好容易達到要 求。我打開餐牌即刻知點解,因為所有食品嘅價錢都係天價,隨便一項小食都上百蚊,飲品都平均七十,睇云最平嘅一杯汽水亦要$45,簡直係六星級酒店嘅收 費。本來理智嘅我已經打算動身離開,無奈朋友喜歡佢個維港夜景,而且仲話一次半次,當係支持下本港艱苦經營嘅中小企,今次就由佢請客。就係咁我同一般騙案 嘅受害者一樣動咗惻隱之心,結果就墮入陷阱。

店員由於見我面有難色,於是就天花龍鳳咁吹噓佢哋嘅食物同服務,話係大師級廚師,選料最上 乘,不過佢啲演技就非常拙劣,連講嘢都口窒窒,聽佢講完一輪我仲擔心過原先,於是唯有求其應酬一下叫咗杯薄荷朱古力奶昔。朋友問佢大杯同細杯嘅分別,相差 十三蚊但容量差近一倍,於是理所當然要大杯。話雖如此,大杯就唔等於好飲,雖然佢哋講到係用乜嘢精選朱古力豆,而且仲三個店員合力喺廚房搞咗一大輪,但味 道完全同旺角啲咖啡室無乜分別。眺望維港兩岸,一諗起用依個價錢可以幫襯到嘅無敵大海景酒店不知凡幾,我就更加心痛。

睇返嗰幾位店員,佢 哋嘅專業服務真係令人慘不忍睹,一個就部喺門口等下一個受害者、另一個就掛住上網、仲有一個就一時喺廚房一時走出嚟睇電視,加上店內侷促嘅環境,我嘅感覺 真係完全好似去咗人哋屋企咁,唯一分別係要俾人斬到一頸血。最後等到埋單,佢哋竟然話我哋消費太少不收信用卡,由於朋友無帶現金,於是我唯有用盡身上嘅錢 嚟找數。突然間我嘅腦海裡面閃起歌神嘅《日本娃娃》…「摸摸我袋,唉洗剩八個幾咋,蝕埋份糧添今次衰咗喇!」

魚米家魚湯米線大王

6笑臉 vs 10OK vs 13喊瞼

Gourmet KC

2007-10-24
濃甜奶白的魚湯,跟肥美豐腴的五花腩,實在是大纜都扯唔埋。不過是晚,就兩樣一齊吃。

.............

先談米線,魚湯是照舊的奶白色,喝起來味淡而薄身,帶一點點的腥味。坦白說,在幾年前這個魚湯推出市面的時 候,是覺得不錯的,但今天在強敵環伺的情況下,這個魚湯就明顯的給比下去了。最差的還是浸在魚湯裡的雜菇,一股濃重的「up」味,明顯是事先沒有過水,而 直接「生滾」的,離譜!紅燒五花腩是燒得很香甜,肥肉的部份豐腴甘美,絕對是人間美味。唯這個所謂的五花腩,是肥肉少而廋肉多,廋肉的部份又炆得又韌又柴 皮,有幾件肥肉的部份更連著一條條的豬毛的,不大有可吃之道。墊底的芽菜,絕對是生的,是連滾水也未拖過的,衛生情況堪虞;生菜也不大好吃,很多渣似的。
6笑臉 vs 3OK vs 13喊瞼
R&B

2008-01-02
第 一次在此餐廳食Lunch,約於12:45落咗order後,等咗成半個小時才上第一碟飯,心想咁standard嘅海南雞飯都咁耐,已知不妙,故即時催 促侍應;忽見另一邊廂,有個淑女向侍應投訴(當時仍未發火)說道:「碟餸已到了10分鐘,但紅米飯仍未到,勞煩幫我跟跟。」再過了一會,忽然又聽到呢班淑 女開始有點火氣,說道:「我碟餸己到咗好耐,唔該快d比碗飯嚟啦!使唔使我去廚房自己裝呀!」我心想,實在好離譜,其實此時成間餐廳只得3個侍應,但要 serve超過80人,佢地根本做唔切,淨係應付投訴都唔得閒,只有見招拆招,我隔離一對客人,想要一套刀叉,都等咗超過5分鐘啦(仲要經過多次催促)! 最後,聽到個淑女忍無可忍,當碗"白飯"來到時,好惡咁發洩:「我碗係紅米飯,唔係白飯,仲有,我等碟餸等咗20分鐘,等碗飯又再等咗半個鐘,你地真係好 離譜,點做嘢!」

我最終也等到1:30pm才有得食,慶幸係飯餸一齊上,唔使多等半個鐘。

No comments: