搜尋此 Blog

Friday, November 28, 2008

愛 心 粥 店 停 業



   


身 心 俱 疲 捱 到 病   太 太 也 因 工 受 傷
老 闆 : 我 頂 唔 住   愛 心 粥 店 停 業

明 利 粥 店 善 舉 曝 光 後 , 每 朝 有 近 200 人 來 吃 免 費 粥 , 老 闆 李 松 慶 捱 到 病 , 決 定 暫 停 營 業 。 黃 冠 華 攝
【 本 報 訊 】 獨 挑 愛 心 大 樑 , 會 令 人 不 勝 負 荷 。 何 文 田 愛 民 愛 心 粥 店 老 闆 李 松 慶 , 上 月 起 自 發 向 長 者 派 免 費 粥 , 吸 引 大 批 市 民 專 程 光 顧 或 捐 助 , 也 導 致 粥 店 工 作 量 驟 增 , 夥 計 日 日 「 做 到 冇 停 手 」 , 李 松 慶 病 倒 了 , 太 太 也 因 工 受 傷 , 加 上 善 行 被 個 別 街 坊 質 疑 , 身 心 俱 疲 的 愛 心 老 闆 決 定 明 天 起 暫 停 營 業 。 至 於 何 時 重 開 , 李 松 慶 說 : 「 畀 我 諗 清 楚 至 再 開 番 檔 。 」 記 者 : 林 浚 川

李 松 慶 三 周 前 接 受 本 報 訪 問 時 , 一 直 笑 容 滿 面 精 神 飽 滿 , 昨 日 記 者 再 到 明 利 粥 店 , 看 到 的 李 松 慶 , 卻 是 滿 面 鬚 根 一 副 疲 態 。 他 解 釋 , 自 從 傳 媒 廣 泛 報 道 明 利 向 長 者 贈 粥 後 , 吸 引 大 批 市 民 光 顧 , 但 同 一 時 間 卻 有 熟 手 師 傅 離 職 , 令 工 作 量 大 增 , 「 我 已 經 請 多 兩 個 人 , 但 係 都 頂 唔 住 。 」
李 松 慶 「 捱 到 病 」 之 餘 , 更 令 他 心 痛 的 是 太 太 也 因 工 受 傷 , 右 手 還 留 下 疤 痕 。 他 形 容 自 己 和 太 太 都 需 要 「 停 一 停 , 」 , 「 我 至 睇 完 中 醫 , 佢 話 我 過 度 疲 勞 , 需 要 休 息 一 下 。 」

街 坊 甲 : 要 畀 錢 得 七 成 滿

記 者 見 李 松 慶 手 上 拿 外 賣 紙 杯 , 打 趣 問 是 咖 啡 還 是 中 藥 , 他 即 時 激 動 地 從 衫 袋 取 出 一 張 藥 方 丟 在 桌 上 說 : 「 你 話 係 咖 啡 定 係 中 藥 ? 」
旁 人 的 質 疑 似 乎 特 別 容 易 觸 動 李 松 慶 , 他 說 : 「 今 朝 有 個 街 坊 同 我 講 , 佢 話 : 『 唔 使 畀 錢 呢 , 碗 粥 就 好 滿 , 要 畀 錢 白 粥 就 得 七 成 滿 。 』 」 暗 指 李 松 慶 是 靠 賺 別 人 的 錢 來 派 粥 , 並 非 真 正 自 掏 腰 包 。 這 句 冷 言 冷 語 令 他 更 堅 決 要 暫 停 營 業 , 李 松 慶 說 : 「 我 要 留 番 少 少 尊 嚴 畀 自 己 , 我 唔 係 為 賺 錢 至 做 呢 個 行 為 ( 贈 粥 ) 。 」
為 免 浪 費 新 鮮 食 材 , 明 利 今 天 會 繼 續 營 業 , 到 星 期 一 關 門 。 至 於 熱 心 市 民 捐 贈 、 至 今 用 剩 3 萬 多 元 的 善 款 , 以 及 員 工 日 後 安 排 , 是 李 松 慶 當 前 兩 個 難 題 , 他 說 : 「 當 我 諗 到 錢 點 樣 處 理 係 最 好 時 , 我 一 定 會 交 代 清 楚 。 」 稍 後 他 亦 會 與 員 工 商 量 暫 停 營 業 安 排 。 記 者 問 過 多 位 明 利 員 工 , 他 們 都 說 會 尊 重 老 闆 的 決 定 。

街 坊 乙 : 老 闆 都 好 應 該

不 少 街 坊 和 食 客 得 知 明 利 重 開 無 期 都 感 到 惋 惜 。 有 食 客 形 容 明 利 的 「 粥 靚 」 , 其 他 粥 店 難 以 媲 美 。 有 老 街 坊 雖 然 不 捨 得 , 但 仍 支 持 李 松 慶 的 決 定 , 「 呢 度 朝 朝 擺 十 五 圍 都 坐 滿 人 , 又 大 排 長 龍 , 淨 係 招 呼 客 人 都 夠 辛 苦 喇 , 老 闆 都 好 應 該 。 」
位 於 何 文 田 愛 民 的 明 利 粥 店 , 自 上 月 起 每 天 早 上 免 費 向 長 者 贈 粥 及 油 器 , 由 初 時 限 定 在 上 午 時 間 接 待 100 位 長 位 , 其 後 加 至 150 位 , 再 變 成 沒 有 限 額 和 限 時 。 適 逢 當 時 特 首 曾 蔭 權 提 出 長 者 領 生 果 金 要 先 通 過 資 產 審 查 , 令 愛 心 粥 店 的 敬 老 形 象 更 加 突 出 , 吸 引 大 批 熱 心 市 民 捐 助 金 錢 及 食 物 作 支 持 。

No comments: