搜尋此 Blog

Monday, November 10, 2008

危險速逃 - 9

金隆雲南米線大王

8笑臉 vs 13OK vs 21喊瞼

sheung
7篇食評
超級難食,十分後悔入咗去
 2008-09-08
 
上星期六1:00見佢有位咪入咗去囖,
叫咗碟薯仔蚊雞飯$30佢話星期六冇湯送要加錢叫野飲
(餐牌冇寫星期六冇湯),我話咁唔該比杯水我,碟飯送到黎我就知道大鑊勒,
只係得幾粒又硬又冇味嘅雞翼粒,薯仔只有4大粒(骰仔咁大),
唔掛之得星期六食晏時間會有咁多位剩啦...
我食咗半碟飯都冇人比杯水我,我總共叫咗佢四次先有個呀姐比我,
佢地跟本唔忙(因為冇乜客),服務態度可想而知,
個碟飯跟本同豉油勞飯冇分別madhuffy
推介菜式:
九斗半

0笑臉 vs 2OK vs 9喊瞼

慈禧
6篇食評在
香港從沒吃過這麽難吃的東西
2006-12-30
12 月25日晚上,本想去隔壁的上海小菜舘,但有很多人在等位,不得已去了這間讓我至今還後悔的餐廳。當日要了菜肉雲吞面給老公,老公從來不是一個挑剔的人, 可這次卻因爲雲吞面毫無味道,只勉強吃了一半。我要了份擔擔麵,除了一碗溫吞吞的辣湯和面,就只有數得清的幾根銀芽。另外還叫了一份雞絲粉皮,雞絲有酸 味,不敢吃了;外加蒜泥白肉,按理說,蒜泥白肉的肥肉部分應該是滑而不膩,而這裡的肥肉卻很脆口,很是奇怪,不知是怎麽個做法,所以也不敢吃了。
而到了結賬的時候,爲了這麽幾個“出色”菜肴,要付250文,心裏實在是不開心

餃子園


2笑臉 vs 6OK vs 10喊瞼


hoyiukeung
野食係冇味 入去真愚昧

2008-09-07

野食係冇味 入去真愚昧
超差
d 餃係爛的
d餃冇味冇汁.....個湯又係清湯....係滾水咁清law....
至慘係連d 面都係 淡到令人叫苦的....
唯一可取竟然係佢杯豆漿...
呢間野.....真係試過都怕呀!!!

Bae Yong Jun
生豬肉﹐衛生差
2008-01-11


本 人同老婆食完晚飯覺得唔係好飽﹐行行o下見到呢度有間餃子店﹐所以入來叫碗餃子食。叫左西洋菜水餃﹐等左十五分鐘左右就有得食。本人一啖就食左半隻﹐老婆 就咬開來“裝裝”裡面d料﹐點知發現裡面d豬肉餡仲係鮮紅色既﹗唔怪知得我口內咬緊果啖有d滑"san san"﹐之後吐都吐唔切。叫佢地換過成碗比我地。第二碗來時﹐d餡裡面仲有好多肥豬肉。

衛生亦好差﹐個男既(應該係老闆)兼收錢﹐“猜”麵粉同包餃子。呢頭包包下﹐一有人叫埋單就手都唔洗就去收錢。之後又手都唔洗去"猜"麵粉同包餃子。我的天啊﹗佢地知唔知乜野叫做衛生o架。

d餃已經唔乾淨﹐仲要生豬肉﹐都唔知洗唔洗去道蟲。

No comments: