搜尋此 Blog

Tuesday, November 4, 2008

危險速逃 - 8

皇廷酒家

2笑臉 vs 6OK vs 10喊瞼

2007-12-18
6/12/2007 晚

annual dinner
唔想寫太多浪費自己時間
1) 服務十分之差,叫待應做少少野推三推四
2) 環境好唔得,唔適宜攪多於10圍的聚餐。
3) 野食一樣唔得~份量唔夠~d野又唔新鮮~好彩   食左串魚旦先黎
4) 價錢唔合理,平日都要成$2680一圍,但就   無咩野食~搵笨FL
2006-04-17
復活節假期抽一天時間約埋表姐一齊去探外公。上到外公屋企唔夠五分鐘,就去飲茶。佢提議行去皇廷,當係散步。咁老人家都話行,後生既都冇理由唔行啦!沿住堅尼地道一直行落山,行到身水身汗,終於到達。

假期既食飯時間竟然得好少人。或者外公是熟客的關係,侍應安排我們坐入房。坐落開了茶,做後輩既當然把menu交給外公由他發板,佢就點了幾個點心和最喜歡的干炒牛河。點心分別是牛肉、韮菜餃、鳳爪以及油菜。

幾個點心冇樣掂。牛肉好散好古怪,亦唔好味;鳳爪明顯係雪藏貨,無鮮味可言。韮菜餃既皮好厚,餡料唔多;連最基本既菜心都太硬,仲有"渣",水準真係低得徹底。至好係個碟干炒牛河,起碼夠味道,但亦唔稱得上係有水準。

埋單幾十蚊,真係幾平,不過就食唔到好野。連外公都話,呢間野得個平字,但食物比起近灣仔地鐵站間東丸就差好遠。 

No comments: