搜尋此 Blog

Wednesday, April 29, 2009

Pala (飲食男女)


放大
意 大 利 芝 麻 菜 巴 馬 火 腿 薄 餅 $78
採 用 高 達 400 度 專 用 焗 爐 製 , 餅 皮 香 脆 , 帶 麵 粉 香 , 但 餅 底 煙 韌 得 來 偏 實 。
09 年 的 中 環 區 食 肆 , 有 兩 個 現 象 , 一 是 名 店 也 結 業 , 像 Baci 和 鮨 久 , 二 是 新 開 的 食 肆 也 走 平 價 路 線 , 像 Mrs Jones , 吃 一 頓 正 宗 意 菜 不 用 $200 。 又 像 這 家 在 上 周 開 業 、 位 於 蘭 桂 坊 的 意 菜 館 Pala , 晚 市 柯 打 最 貴 的 一 款 套 餐 , 頭 盤 主 菜 連 加 一 也 只 需 二 百 大 元 , 消 費 像 回 歸 十 多 年 前 。

幸 而 菜 式 都 是 真 材 實 料 , 海 產 , 水 牛 芝 士 、 火 腿 都 用 意 大 利 貨 。 大 廚 出 身 自 麗 嘉 酒 店 , 手 勢 穩 陣 , 香 煎 鱈 魚 , 伴 以 芹 菜 茸 而 非 番 薯 南 瓜 , 鱈 魚 煎 後 還 經 面 火 爐 烘 過 , 滑 溜 過 人 ; 意 粉 麵 包 薄 餅 都 用 00 麵 粉 自 家 製 , 意 粉 好 吃 , 做 到 al dente 。
甜 品 由 麗 嘉 酒 店 出 身 的 餅 廚 負 責 , 一 道 簡 單 的 whipped cream 加 入 草 莓 粒 , 果 肉 鮮 、 忌 廉 滑 而 不 膩 已 夠 好 吃 , tiramisu 亦 細 滑 不 俗 。
環 境 也 沒 有 令 人 失 望 。 餐 廳 設 兩 層 用 餐 區 , 全 白 色 佈 置 , 綴 以 鮮 紅 絨 面 椅 子 , 簡 約 雅 致 。 飯 後 落 樓 多 行 幾 步 , 又 可 緊 接 下 場 暢 飲 狂 歡 , 方 便 到 極 。

zoom

zoom

zoom
裝 修 以 白 色 為 主 調 , 簡 單 舒 適 。

zoom
香 煎 鱈 魚 伴 芹 菜 茸 $162 ( 套 餐 $188 , 包 一 客 自 選 前 菜 )
外 皮 煎 得 香 脆 , 肉 質 嫩 滑 , 吃 時 滿 口 油 香 。

zoom
自 家 製 大 蜆 青 瓜 闊 麵 $108
麵 條 煙 韌 富 嚼 頭 ; 配 上 白 酒 汁 煮 大 蜆 , 簡 單 清 怡 。

zoom
士 多 啤 梨 糖 霜 忌 廉 $48
忌 廉 甜 度 剛 好 , 不 膩 ; 士 多 啤 梨 粒 新 鮮 甜 美 。

zoom
前 菜 拼 盤 $72
有 齊 三 文 他 他 、 巴 馬 火 腿 、 鵝 肝 醬 和 鮮 茄 水 牛 芝 士 , 配 搭 豐 富 。


Pala


zoom
地 址 ︰ 中 環 蘭 桂 坊 一 號 2-3 樓
電 話 ︰ 2890 6380
營 業 時 間 ︰ 12nn-2:30pm , 6:30pm-11:30pm ( 星 期 五 、 六 至 1am )
平 均 消 費 ︰ $200

No comments: