搜尋此 Blog

Monday, April 6, 2009

添好運點心專門店

四 季 大 廚 旺 角 賣 點 心


放大
培 哥 出 身 自 龍 景 軒 , 即 使 現 在 屈 居 小 店 , 仍 堅 持 做 點 心 要 足 料 新 鮮 。
經 濟 不 景 , 有 人 咬 緊 牙 關 保 住 工 作 , 也 有 人 選 擇 創 業 , 轉 危 為 機 。 點 心 師 傅 培 哥 選 擇 了 後 者 。
他 以 往 是 四 季 酒 店 米 芝 蓮 三 星 餐 廳 龍 景 軒 的 點 心 部 主 管 , 有 三 十 年 做 點 心 經 驗 , 高 薪 厚 職 , 卻 一 直 有 個 創 業 夢 。 最 近 趁 租 金 下 滑 , 便 開 店 賣 自 製 點 心 。
「 人 人 都 說 我 , 但 我 一 直 想 擁 有 自 己 的 店 子 , 快 六 十 歲 了 , 不 動 手 實 踐 等 幾 時 ? 」 他 說 。

店 開 在 旺 角 , 豆 腐 般 小 , 零 裝 修 , 採 剔 紙 方 式 落 柯 打 , 點 心 最 平 $9 , 最 貴 不 過 $16 。 可 以 想 像 , 龍 景 軒 的 鮑 魚 酥 和 龍 蝦 腸 粉 欠 奉 , 只 有 大 路 的 蝦 餃 燒 賣 叉 燒 腸 粉 。
雖 然 沒 有 矜 貴 材 料 掛 帥 , 手 藝 卻 是 一 級 棒 , 像 蘿 蔔 糕 , 每 底 用 上 6 斤 手 切 蘿 蔔 炮 製 , 清 甜 多 汁 ; 難 度 在 蘿 蔔 多 粉 漿 少 , 卻 不 會 一 夾 即 散 ; 潮 州 粉 果 , 外 皮 晶 瑩 剔 透 富 彈 性 ; 即 拉 腸 粉 皮 薄 得 來 帶 米 香 ; 通 通 都 是 酒 店 級 水 準 。
點 心 做 得 出 色 , 卻 不 因 旺 角 人 多 , 貪 快 預 早 蒸 好 。 點 心 全 部 即 點 即 蒸 即 炸 , 新 鮮 熱 辣 ; 酥 皮 叉 燒 包 , 即 點 即 焗 , 外 皮 脆 , 餡 料 香 , 燙 嘴 吃 , 水 準 媲 美 名 店 富 聲 。
不 過 吃 得 新 鮮 熱 辣 , 代 價 就 是 等 至 少 十 分 鐘 。 「 開 張 那 天 差 點 給 客 人 鬧 死 了 ! 可 是 點 心 只 有 即 點 即 蒸 才 好 吃 啊 ! 不 想 老 早 蒸 好 , 壞 了 招 牌 。 」 老 師 傅 即 使 虎 落 平 陽 , 也 有 這 份 執

zoom
酥 皮 焗 叉 燒 包 $12/3 個   皮 薄 餡 靚 , 酥 皮 脆 口 富 牛 油 香 , 叉 燒 餡 拌 有 洋 , 香 口 惹 味 。

zoom
潮 州 粉 果 $10/3 隻   外 皮 晶 瑩 煙 韌 不 過 厚 , 內 肥 肉 少 , 盡 是 韭 菜 、 粉 葛 、 花 生 和 豬 肉 , 不 失 香 口 。

zoom
古 法 糯 米 雞 $15   內 是 鮮 雞 , 還 依 循 古 法 加 入 腸 , 肉 香 脂 香 迸 發 , 吃 一 隻 就 是 一 餐 。

zoom
杞 子 桂 花 糕 $9/3 件   桂 花 糕 不 用 冰 糖 改 用 片 糖 炮 製 , 香 甜 ; 加 入 特 多 桂 花 , 吃 得 滿 口 芳 香 。


添 好 運 點 心 專 門 店


zoom
地 址 : 旺 角 廣 華 街 2-20 號 翠 園 大 樓 8 號 地 下 鋪
電 話 : 2332 2896
營 業 時 間 : 10am-11pm
平 均 消 費 : $25

No comments: