搜尋此 Blog

Monday, December 22, 2008

危險速逃 - 16

Fatburger
地址 :灣仔皇后大道東202號 QRE Plaza 地舖

1笑臉 vs 5OK vs 12喊瞼

哭臉2008-11-30

等 了年半多才開張, 以為筍嘢! 但今天一路食一路鬧, $65一個 traditional burger combo, 個 burger 汁都無, 又細過 Triple O & shake 'em bun, 超唔抵, 最弊是連薯條是 Mcdonald 薯條的 extend 版, 用薯漿做成, 不是原條薯仔. 朋友的炸 ONION RING, 漿皮很硬, 裏面的ONION not juicy, very dry. 一句講哂, NO NEXT TIME!!!

Waraku
地址 :荃灣楊屋道1號荃新天地地下77號舖 English Address
電話 : 2352 5233


5笑臉 vs 5OK vs 8喊瞼

哭臉2008-11-10
  • 相片
    少得可憐的細咖哩豬扒飯

  • 相片
    滑蛋雞扒烏冬

  • 相片
    跟飯的所謂麵鼓湯

本來想試樓上的pasta,可是被一個似和民的日本料理吸引著。
質素比和比和民差好多好多!!
整間餐廳最高分的是它的環境,坐得尚算舒服!
點了滑蛋雞扒烏冬(大)和細咖哩豬扒飯。
大烏冬的確非常大碗,我也被它嚇一跳,
可是量也不是太多,洗碗那個比較慘了!!
原來滑蛋、雞扒、烏冬是不可放一起的,好難食。
烏冬是不錯,可是被那不知所謂的湯底破壞了,
滑蛋令賣相大減,如果不是生病想吃熱湯烏冬,一定不會點這個!!
仲有我叫左走蔥佢都冇走到!!
細咖哩豬扒飯真的是少得可憐! 只有三件豬扒,相當不划算
而且豬扒質感不是太特別...
仲有那麵豉湯的東西,我從來未飲過這麼難飲的麵豉湯,
完全係味精餐!!
新加坡過江龍果然不舛日本地道的,
想食好味日本菜,要找更高級的日本料理了
想食味精餐的不妨一試。


HUSK
地址 :尖沙咀柯士甸道西1號九龍站圓方2樓2002號舖 English Address
電話 : 2196 8696

4笑臉 vs 9OK vs 20喊瞼

哭臉2008-08-31
今早同大少爺去 Grand Cinema 睇戲,在大雪房困了兩個半小時之後,饑寒交迫之下慌不擇路,貪就腳便到此,只想簡簡單單求求其其要些熱湯河 warm up 番靈魂同軀殼。

要 了生牛河、海鮮喇沙和香茅脆雞,牛河和喇沙都是用同一種類的河粉,一大餅的要用筷子 "揚散" 來吃,好似一早預先淥好放在碗中,然後到有 order 時便即刻覆倒到上桌的大碗中再澆上湯,河粉 "淋pat pat",湯唔夠熱亦唔夠香料,正宗越色河粉一定會有的吊味青檸都省掉,而牛肉是完全冇味的;喇沙湯底略為惹味但同樣唔夠熱,隻大頭蝦雖未至於霉但肉質很 "淋",感覺不新鮮,其他海鮮配料少得幾乎找不到,反而有不少雞肉,但都是淡而無味的 mad

問服務員要水,sorry 他們是沒有免費的普通水供應,閣下只可選擇俾錢要樽裝水或是要其他飲品 …… 既然如此,我們亦可選擇唔要飲品,寧願到樓下 Starbucks 買果汁都唔屈服於這樣的服務!

一句到尾,冇下次。

I-thai
地址 :銅鑼灣加寧街13-15號
電話 : 2504 3930


0笑臉 vs 2OK vs 6喊瞼

哭臉2008-09-07
  • 相片

  • 相片

  • 相片


  • 相片


不知吃什麼, 原來想找pokka, 但好似已經close了, 看到這間, 以為它decor ok及屬於king parrot group的應該都ok?! 唉...

1) 燒鱔:超咸,咸到想死
2) 芒果軟殼蟹卷:『芒果』原來是source來的,軟殼蟹肉太少,不太覺是吃軟殼蟹,四條roll的portion也過少...
3) 椰汁焗飯:椰汁超少,所以都幾乾,料仲少,兩隻蝦加雜豆,偶然有墨魚『碎』
4) 千層糕:朋友第一口已經要lur,因為受不了杏仁味。這個東西有杏仁、咖啡、椰汁…非常奇怪!我吃了一件已經好好。還有是熱的mad 去印尼餐廳散買好過!!!
5) 椰汁冰:沒有什麼特別,算是最好了。

total$36x,個人認為呢個價錢可以食到好好食的東西喇已經
點解仲有咁多人?真係食環境…?

No comments: