搜尋此 Blog

Saturday, February 14, 2009

誠 意 隱 蔽 意 粉 屋   Zzip (飲食男女)



放大
海 鮮 拼 盤 $338( 二 人 分 量 )   拼 盤 齊 備 5 款 澳 洲 、 法 國 、 南 非 、 美 國 等 指 定 生 蠔 , 加 上 翡 翠 螺 、 藍 青 口 , 價 錢 抵 食 。
朋 友 剛 拍 拖 , 說 想 在 中 環 找 一 間 靜 局 人 少 又 質 素 不 錯 的 西 餐 廳 很 難 , 我 建 議 她 到 Zzip 。 這 間 剛 開 業 不 久 的 餐 廳 , 位 於 中 環 的 一 幢 商 廈 中 , 上 樓 店 , 新 開 張 , 又 沒 有 大 肆 宣 傳 , 故 人 客 不 多 , 每 次 幫 襯 都 樂 得 清 靜 。
店 子 沒 有 甚 麼 注 目 大 裝 修 , 小 方 、 梳 化 椅 , 簡 單 平 實 , 但 一 列 大 窗 很 開 揚 , 座 位 排 得 不 算 寬 闊 , 猶 幸 人 少 , 加 上 吃 的 多 是 斯 文 人 , 即 使 靠 近 一 點 坐 也 不 會 有 太 嘈 的 感 覺 。 盡 處 推 門 出 去 , 是 個 有 瓦 遮 頭 的 小 露 台 , 放 了 一 張 二 人 , 隱 秘 又 通 爽 , 最 拍 拖 人 , 想 享 受 其 中 最 好 打 電 話 來 預 訂 。

吃 的 以 法 國 菜 及 意 大 利 菜 為 主 , 鴨 腿 、 炆 豬 、 白 酒 煮 蜆 … … 都 沒 有 太 大 驚 喜 , 反 而 意 粉 做 得 最 好 。 廚 子 曾 在 跑 馬 地 意 大 利 小 店 iL Bel Paese 做 過 , 喜 歡 自 家 製 食 物 , 像 餐 前 鬆 軟 的 香 草 麵 包 , 就 是 自 家 製 。 意 大 利 粉 也 是 自 家 手 做 , 每 天 兩 款 , 天 使 麵 、 千 層 麵 、 扁 意 粉 、 幼 麵 輪 流 上 陣 , 全 用 意 大 利 頂 級 00 麵 粉 搓 成 , 新 鮮 又 有 homefeel 。
意 粉 煮 得 爽 中 帶 韌 , 嚼 勁 十 足 , 醬 汁 亦 做 得 不 錯 , 像 海 鮮 幼 麵 的 海 鮮 汁 , 用 蝦 殼 熬 製 而 成 , 鮮 濃 滋 味 。 Carbonara 及 Papardella 的 醬 汁 都 調 得 很 好 , 香 得 來 不 會 過 濃 , 添 畫 龍 點 睛 之 效 , 兩 個 人 分 剛 剛 好 。
亦 有 生 蠔 提 供 , 每 天 8 至 10 款 , 是 澳 洲 、 南 非 、 法 國 等 飛 機 貨 , 夠 新 鮮 。 惟 水 準 不 夠 穩 定 , 次 次 有 出 入 , 質 素 參 差 。 建 議 先 吃 生 蠔 餐 , $98 三 款 指 定 生 蠔 配 白 酒 一 杯 , 試 試 當 日 蠔 種 質 素 , 揀 定 心 水 , 才 作 針 對 性 柯 打 , 自 然 吃 到 滿 足 而 歸 。

zoom
小 食 拼 盤 $138   店 內 另 有 少 量 亞 洲 食 品 , 味 道 一 般 , 但 醬 汁 為 自 家 製 夠 誠 意 。

zoom
燴 羊 膝 $188   用 紅 酒 和 牛 肝 菌 燴 製 , 羊 肉 燴 得 鬆 軟 入 味 , 帶 微 微 羶 香 。

zoom
甜 品 拼 盤 $168   雖 然 候 時 較 久 , 但 全 為 即 叫 即 製 , 當 中 以 奶 凍 做 得 最 出 色 。

zoom
帶 子 青 豆 茸 意 大 利 闊 麵 $128   意 粉 口 感 韌 軟 , 再 做 得 薄 些 效 果 更 佳 。


Zzip

地 址 : 中 環 威 靈 頓 街 33 號 The Loop 13 樓
電 話 : 2815 2208
營 業 時 間 : 12nn-1am
平 均 消 費 : $300

zoom
店 子 設 計 簡 約 , 特 設 全 場 梳 化 座 椅 , 用 餐 尤 其 舒 適 。

zoom

No comments: