搜尋此 Blog

Sunday, September 7, 2008

食肆短評 - 28

天扶良:D 嘢 ok 但偏貴,四人同行,魚生五款、海膽、天婦羅四款 (蝦、鮑魚、南瓜、??)、牛肉烏東、稻亭烏東,埋單三千一。

金峰靚靚粥麵:米皇不俗,綿中偏淡,見瑤柱腐竹。油器腸粉即炸即拉,滿意!

樂意粉麵:牛腩普普通通,夠平,可去可不去。

牛扒食材專門店:US Rib Eye $150 lb,店內並不是有太多選擇。買滿 $1000 有送貨但冇扒類獨立真空包裝。另見美國穀 fed 豬扒 ( $7 100g)、日本黑豚 ($42 100g)、翡翠螺 ( 一打 $75)、匈牙利鵝肝有售。價錢合理,可一試。

Amour Cafe: 午市套餐 $39 包湯 (金寶湯)、意粉、芝士餅、凍飲。意粉熱騰騰,份量輕型合女仕。咁嘅價錢,不能再呵求了!環境像 Rosé Home Kitchen 但較混亂,店內有雜誌睇,小 hea 之地。

No comments: