搜尋此 Blog

Monday, May 26, 2008

食 玩 一 程 太 子 大 廈 頂 樓 豪 食



_
常 言 道 : 「 食 食 味 道 。 」 聽 落 好 像 很 有 道 理 , 但 在 現 實 生 活 中 , 卻 大 部 分 時 間 都 是 廢 話 ! 因 為 , 人 為 食 , 並 不 單 純 要 好 味 道 , 環 境 、 氣 氛 、 對 象 , 往 往 來 得 更 加 重 要 。
中 環 , 男 的 西 裝 筆 挺 ; 女 的 名 牌 上 身 , 企 也 要 企 得 有 型 。 在 這 種 地 方 講 食 , 單 是 好 味 道 絕 對 不 夠 , 還 要 有 更 多 更 多 … … 例 如 一 部 不 停 站 直 達 頂 樓 餐 廳 的 專 用 電 梯 、 一 個 居 高 臨 下 背 靠 匯 豐 面 對 維 港 的 露 天 美 景 、 還 有 身 邊 一 個 個 行 為 舉 止 有 如 名 門 望 族 的 食 客 , 凡 人 置 身 其 中 , 也 會 彷 彿 變 了 上 等 人 。 想 過 一 刻 上 等 人 生 活 , 就 把 愛 車 洗 淨 , 跟 我 們 驅 車 前 往 中 環 , 走 進 太 子 大 廈 25/F 這 個 在 味 道 之 外 的 飲 食 天 堂 吧 !

_
平 時 車 友 車 載 女 食 飯 頂 多 去 布 袋 澳 食 海 鮮 , 或 者 扮 有 型 帶 女 食 Fondue , 豪 使 千 鬆 蚊 食 一 餐 冇 問 題 , 但 當 人 人 都 去 時 , 新 意 絕 對 欠 奉 。 要 尋 求 新 鮮 感 或 想 試 試 上 流 社 會 餐 飲 文 化 , 表 現 自 己 識 飲 識 食 有 內 涵 , 剛 在 上 個 月 開 業 並 由 名 人 郭 志 怡 ( Bonnie Gokson ) 在 中 環 開 設 的 豪 裝 SEVVA 必 屬 首 選 。 坐 在 太 子 大 廈 天 台 望 住 維 港 歎 番 餐 , 絕 對 有 如 置 身 夢 中 。
奢 華 體 驗 SEVVA
_ 夜 晚 去 SEVVA 景 色 不 比 日 間 差 , 露 天 Terrace 可 見 五 光 十 色 商 業 大 廈 遠 景 , 情 調 更 浪 漫 。
_ 放 工 時 間 太 子 大 廈 趕 收 工 白 領 最 多 , 去 SEVVA 唔 使 同 人 爭 , 坐 私 家 夠 晒 氣 派 。
_ Band Side 地 方 最 靜 , 兩 邊 牆 身 掛 滿 國 際 名 攝 影 師 Candida Hoffer 作 品 。
_ Taste Bar 牆 邊 全 部 是 綠 化 植 物 , 視 覺 效 果 柔 和 舒 服 , 最 同 朋 友 傾 偈 歎 番 杯 。

走 入 名 店 處 處 的 太 子 大 廈 乘 搭 專 上 頂 樓 SEVVA , 一 出 口 「 黑 媽 媽 」 的 , 只 隱 約 見 到 入 口 大 大 個 黃 光 打 燈 招 牌 , 再 行 前 幾 步 望 兩 望 , 餐 廳 環 境 勁 過 5 星 級 酒 店 , 侍 應 穿 整 齊 , 牆 身 掛 滿 名 晝 。
問 問 PR 公 司 識 員 , 原 來 餐 廳 地 方 誇 到 有 2 萬 2 千 平 方 呎 , 更 勁 到 由 全 美 國 50 大 設 計 師 之 一 的 Calvin Tsao 負 責 設 計 , 再 將 SEVVA 劃 分 為 Bank Side 、 Harbour Side 、 Taste Bar 、 Terrace 及 Cake Corner 5 區 , 每 區 有 獨 立 主 題 , 最 堅 是 露 天 Terrace , 設 於 餐 廳 閣 樓 , 可 以 在 25/F 高 空 望 晒 成 個 維 港 景 , 背 面 晒 全 個 中 環 , 與 匯 豐 銀 行 大 廈 距 離 近 到 似 用 手 掂 到 , 甚 麼 叫 瑰 麗 堂 皇 , 未 食 先 飽 , 筆 者 終 於 領 教 過 。

頂 級 食 材

據 老 闆 Bonnie 講 , SEVVA 菜 式 是 以 西 式 高 級 餐 飲 糅 合 傳 統 亞 洲 地 方 菜 為 主 , 當 中 再 加 入 香 港 飲 食 文 化 DNA 和 自 己 烹 飪 體 會 , 簡 單 講 是 一 個 地 方 有 齊 世 界 各 地 名 菜 , 再 配 適 合 港 人 口 味 炮 製 方 法 。
叫 得 做 高 級 餐 廳 , 有 名 設 計 師 design 豪 裝 , 食 材 全 為 頂 級 招 積 貨 , 簡 單 到 連 普 通 雞 肉 , 都 特 別 用 冇 添 加 化 學 物 澳 洲 Ionica 有 機 飼 料 雞 。 用 料 夠 豪 , SEVVA 更 鍾 意 大 膽 玩 crossover , 如 用 天 價 黑 松 露 配 平 民 通 心 粉 , 或 澳 洲 和 牛 頰 肉 配 野 蕈 菇 , 包 你 諗 都 未 諗 過 。


_
Harbour Side 便 當 , 材 料 有 牛 柳 粒 、 蝦 仁 、 西 蘭 花 及 鮮 茄 汁 魚 塊 , 最 正 是 蝦 仁 夠 爽 夠 滑 夠 鮮 , 配 開 胃 鮮 茄 魚 塊 , 送 飯 一 流 ; 牛 柳 粒 比 坊 間 食 開 軟 身 , 入 口 鬆 軟 。 $280
非 凡 消 費

想 食 豪 餐 歎 靚 景 , 使 錢 在 所 難 免 , 去 SEVVA 豪 食 一 餐 , 夜 晚 同 女 友 兩 個 去 , 試 和 牛 、 海 鮮 或 地 中 海 式 烤 餅 再 加 杯 drink , 飯 後 叫 個 cake 睇 夜 景 , 閒 閒 消 費 挨 住 2 千 , 平 均 1 人 消 費 食 好 都 要 $600-$700 , 雖 然 貴 , 不 過 人 一 生 總 要 豪 一 次 , 就 算 平 時 幾 知 慳 識 儉 車 友 間 中 都 要 對 自 己 好 , 豪 食 一 餐 絕 對 唔 過 分 。

_
南 印 度 over size 特 大 香 脆 多 薩 薄 餅 , 餅 身 足 有 半 支 壘 球 棍 大 , 口 感 特 別 , 食 佢 重 點 是 餡 料 , 客 人 可 因 應 喜 好 選 擇 如 馬 薩 馬 鈴 薯 、 豌 豆 、 印 度 豆 或 黃 瓜 優 酪 乳 等 等 配 料 。 $240

_
雙 層 大 蝦 多 士 , 將 鮮 大 蝦 開 邊 炸 成 金 黃 色 , 脆 而 不 膩 , 蝦 肉 彈 牙 有 咬 口 , 配 SEVVA 自 製 他 他 醬 鮮 味 更 出 , 加 上 烤 多 穀 多 士 , 離 遠 看 已 經 不 得 了 , 食 完 更 加 回 味 無 窮 。 $280

_
香 辣 香 草 免 治 雞 , 賣 相 雖 然 簡 單 , 但 配 以 泰 式 烹 調 手 法 , 再 選 用 澳 洲 Ionica 有 機 雞 肉 , 面 頭 加 多 隻 太 陽 蛋 , 香 味 十 足 , 分 量 不 多 不 少 剛 剛 好 。 $230

_
白 色 一 杯 為 SEVVA Special Champagne , 內 有 香 檳 、 薑 啤 和 荔 枝 ; 帶 點 鮮 紅 色 的 是 有 微 香 蘋 果 味 的 Apple Martini 。 $135 、 $125

_
色 彩 繽 紛 的 Cake Corner , 每 日 有 不 同 款 式 蛋 糕 供 應 , 當 中 以 朱 古 力 蛋 糕 最 吸 引 , 飯 後 絕 對 值 得 一 試 。
SEVVA HONG KONG

營 業 時 間 : 12:00-15:00 、 18:00-24:00 ( 星 期 一 至 四 ) ;
12:00-15:00 、 18:00-02:00 ( 星 期 五 及 六 ) ;
逢 星 期 日 休 息
地 址 : 中 環 遮 打 道 10 號 太 子 大 廈 25/F
電 話 : 2537 1388
中 環 泊 車 guide

老 實 講 , 車 去 中 環 最 冇 癮 , 極 少 表 位 之 餘 , 停 車 場 數 目 10 隻 手 指 數 得 晒 , 繁 忙 時 間 泊 車 最 少 $30 粒 鐘 , 但 去 得 豪 場 食 , 梗 要 車 先 夠 high , 所 以 今 次 除 教 你 泊 最 近 SEVVA 停 車 場 外 , 仲 會 一 次 過 醒 埋 你 中 環 中 心 區 泊 車 guide 。
最 近 必 泊
_
所 謂 最 近 太 子 大 廈 的 停 車 場 都 要 行 足 5 分 鐘 , 過 條 行 人 隧 道 先 到 的 愛 丁 堡 廣 場 停 車 場 , 除 路 程 近 , 更 勝 在 收 費 合 理 , 晚 上 7 點 後 泊 車 只 需 $14 粒 鐘 。
時 租 : $20/h ( 7:00-19:00 ) $14/h ( 19:00-07:00 )
優 惠 : 日 泊 $150 ( 07:00-19:00 ) ( 星 期 一 至 六 )
日 泊 $90 ( 08:00-00:00 ) ( 星 期 日 及 公 眾 假 期 )
夜 泊 $50 ( 19:00-07:00 ) ( 星 期 一 至 六 、 公 眾 假 期 除 外 )
地 址 : 中 環 愛 丁 堡 廣 場 9 號 ( 2118 6917 )
夜 蒲 必 泊
_
去 中 環 蒲 , 例 必 到 蘭 桂 坊 一 帶 , 最 近 夜 蒲 區 停 車 場 係 新 世 界 大 廈 ( 安 蘭 街 入 口 ) , 收 費 雖 然 要 成 $30 粒 鐘 , 但 勝 在 獨 家 最 近 蒲 點 , 但 要 留 意 平 日 一 至 五 停 車 場 要 到 5 點 半 先 對 外 開 放 。
時 租 : $30/h ( 星 期 一 至 五 ) 17:30 後 開 放
$30/h ( 星 期 六 、 日 及 公 眾 假 期 ) 全 日 開 放
優 惠 : -
地 址 : 中 環 皇 后 大 道 中 16-18 號 新 世 界 大 廈 ( 2130 3100 )
Shopping 最
_
想 去 中 環 區 shopping 逛 名 店 , 最 近 中 心 區 是 永 安 集 團 大 廈 對 面 的 萬 宜 大 廈 ( 砵 甸 乍 街 入 口 ) , 同 區 停 車 場 中 算 最 新 淨 , 而 且 燈 光 足 , 星 期 一 至 六 $13 半 粒 鐘 未 算 過 分 。
時 租 : $26/h ( 星 期 一 至 六 ) $16/h ( 星 期 日 及 公 眾 假 期 )
優 惠 : 商 場 內 消 費 滿 $250 免 1 小 時 、 消 費 滿 $500 免 2 小 時
地 址 : 中 環 德 輔 道 中 60-68 號 萬 宜 大 廈 ( 2768 9988 )
全 區 最 平
_
_

若 果 齋 講 中 環 區 最 cheap 停 車 場 , 皇 后 大 道 中 的 勵 精 中 心 ( 士 丹 利 街 入 口 ) 就 平 盡 全 區 , 只 收 $25 粒 鐘 , 但 泊 呢 個 場 要 注 意 , 停 車 場 出 入 口 較 窄 , 大 車 如 Estima 要 慢 慢 上 , 同 時 停 車 場 營 業 時 間 只 到 晚 上 12 點 。
時 租 : $25
優 惠 : -
地 址 : 中 環 皇 后 大 道 中 88 號 勵 精 中 心 ( 2523 5759 )

No comments: