搜尋此 Blog

Monday, May 5, 2008

危險速逃 - 3

大吉居酒屋 : 好彩未去過 13 笑臉 vs 4 OK vs 17 喊瞼

- 夜貓子『為左證明我唔係打手, 我只好痛苦咁搵出一兩個好處俾大家睇睇... 咳, 侍應係唔收點菜紙唔識追單, 但係佢收碗收得好快, 亦走得好快! 咳, 汽水上得好快, 你俾佢一個空罐佢就會問你下一罐飲咩, 反應夠快! (食開日式放題就知道飲汽水真係好快飽的...) 咳, 呢度D吉烈xx類食物係真材實料, 天婦羅反而無呢個咁好! 焗青口係唯一一味叫完又叫, 而且真係會出得到o既野, 值得一試! 咳, 埋單速度亦係一絕, 唔錯!』

大久保日本料理 : 昨日銅鑼歸故土,他朝麻地也相同!

51笑臉 vs 33OK vs 193喊瞼

- 小黃『... 點知此言非虛...名符其實:很「大」個招牌,等了很「久」,「保」證唔會再!』
- 無要求的人『總括而言,食物唔熱、味道差、扣起order紙扮無收過、即使order壽司都要等15分鐘先到,咁樣「任食」法,佢賺曬啦。』
- Jessy Chan『點知食左1個小時左右, 服務員突然開門(無敲門), 之後黑起塊臉、大聲夾惡話:「你地夠鐘喇!」我地成班人呆左...個場面實在太驚嚇...俾人鬧...』

大皇拉麵小籠包 : 難食,難食,勁難食!!點解可以整得咁難食??!!!

3笑臉 vs 10OK vs 35喊瞼

- 阿b*『見佢sell到個小籠包咁勁,咪諗住試下囉,點知一黎,d小籠包d湯已經滲晒出黎囉!我都係第一次見到全部小籠包冇湯架囉!』
- 小雨『小籠包湯多到...好似食緊湯餃咁... 唔係愈多就愈好...要岩岩好先得架麻』
-
dapwing『件小籠包真係\"極品\",未食過咁厚粉既小籠包呀...求其一間街邊檔都好過佢\,叮叮小籠包都薄過佢\多多聲!!』

No comments: