搜尋此 Blog

Wednesday, April 16, 2008

危險速逃 - 2

香港餐室似乎睇吓 d 相就夠 2笑臉 vs 5OK vs 4喊瞼

-BBQ:『 徒 具 懷 舊 之 形 , 冇 內 涵 , 水 準 比 一 般 茶 餐 廳 都 恐 有 不 如 , 可 以 唔 再 去。
- 麵包超人:『餐 室 不 是 只 食 裝 修 , 食 物 才 是 最 重 要 的 , 但 很 明 顯 , 這 裡 完 全 唔 明 白 其 中 的 道 理 。
- car:『
我 都 係 想 飲 埋 杯 drinks jei...係 咪 要 你 地 趕 我 5 ~6 次 呀 ...


雲府 : 與 梁山泊 同系 慶公宴 之流 得個貴字 只能感受不用吃 附庸風雅 浪費生命之選

2笑臉 vs 1OK vs 1喊瞼

- New Come:『呃鬼佬,但又呃埋我。
- jacaya:『總 之 , 又 一 食 氣 氛 之 地。

Cafe 998 (謝菲道 E House):人生中所遇到最差嘅茶餐廳,奉上福字麫配暖滾水和未拌均味包,真罪過!

輝哥火鍋:如果錢唔係問題咁就冇問題。 10笑臉 vs 9OK vs 38喊瞼

- Bubble:『每隻牛肉都要成$168一碟...我仲安慰自己可能好大碟呢...點知大約得6-7塊! 傻架?!
- 大輝:『果Jar橙汁要$100!!味道真一般!擺明噤住搶!
- 火煱人:『成日喺報紙見啲明星專去輝哥慶功,以為全銀河系最勁啦!食完先知啲明星係有鋪食垃圾癮!啲牛肉冇渣?我一口都係喎!想點先?啲大帝收到近200一碟,有冇搞錯?

Xxxxxxx Xxxxx : 次次去飲,次次服務都咁差!得條旋轉樓梯映相有鬼用咩!

Xxxxxxxx : 江湖傳聞話佢係廚房門貼了張告示 - 『員工切勿偷食!』

No comments: