搜尋此 Blog

Monday, August 28, 2006

食肆分類 (2)

一試無妨:


- La Fleur : 蘑菰湯有水準,其他一般。兩位是夜消費五百 (沒喝酒)。
- Cafe de Paris : 很有法國 feel,因為餐桌距離
擁。青口不俗,需要訂位。
- CRU (Soho) : 夠碟頭,味道一般。早餐不錯但食齊吟多樣就好貴。
- 囍宴 : 三五百蚊位食 D 高手烹調
價但價錢平的食物,值唔值就真係見人見致。雖然預約咗,但唔係熟客就要預俾人放飛機。


可以再去:

- Chez Moi (CWB) : 鵝肝烹調得宜,但勿叫牛排,除非你有朱咪咪嘅牙力! Garlic Bread 有心機整,見微之處如此,必屬佳品!


彫,勿去!

- Frying Pan : 全天候早餐 concept 好但出品差,澳洲牛奶公司好食好多!

- Tao Coffee & Juice (Sogo) : 結賬時,我同賓藉伙記講這是我有生以來喝過最難喝的一杯咖啡。他回應說 : 「$127,please.」


冇特別,可去可唔去:

- Le Blanc : 裝修似小弟家,我煮得好食過佢。

- Bon Apetite : 二流享受,不去也吧!

No comments: