搜尋此 Blog

Sunday, November 11, 2007

食肆短評 - 5

威記粥店: 粥底不俗,碎牛和魚片都很新鮮,粥內薑絲相信是即日生切。齋腸米味甚濃,十分滿意,一共吃了兩碟!這廿四元真是花到極緻!

泰國人海南雞 : 去骨雞肉滑溜但欠雞味,三十六元已算十分不錯,整體味道比翠華好。

御品軒:所謂的崩沙腩五嚿得二嚿腍,命中率比九記低 (五嚿有四嚿腍) ; 廣東式水餃相信是即日鮮包,十分出色;湯底 ok;河粉一般;燉蛋號稱用甚麽水牛乳製,全港只此一家,吃落像 cold egg custard,蛋味比義順遜色,味較羶,像日式甜品;木製坐椅設計眼高手低,坐不穩,四處搖。食物價錢偏貴,雙拼河 + 甜品一共 $71,不會再去。

德發牛肉丸:完全冇特別,樂園正好多!

富來紫砂飯店 :叫了一客黃膳煲仔飯和淮山子燉水魚。湯足料,兩位四碗,不多不少,味道尚可但吃不出水魚味。煲仔飯有別於一般坊間香口熱氣的風格,類近蒸飯 (但紫砂煲底有飯焦),黃膳味道一般,汁液未能滲入飯身,中規中矩之作。餐牌內有引述清代袁枚<<隨園食單 - 飯粥單>>,可惜未能於其出品中得到引證。是夜連茶芥花生 $148,是所『你都唔可以話佢唔好食』之食肆。

勝香園:油多厚身有水準,檸檬飲品幫你『督』咗,茄牛麫不俗,凍奶茶太澀,『脆脆』出色,絕對係天口凉嘅理想茶餐廳。

2 comments:

----- said...

呂小姐曰:『咁都仲再去, 近近地去 何洪記把啦 燉蛋澳洲牛奶都唔錯, 無義順咁稀 』

----- said...

呂小姐曰:『何不將九流食肆食評結集成書? i like your "你都唔可以話佢唔好食" ,夠中肯。』