搜尋此 Blog

Thursday, November 1, 2007

原來我並非最無聊得閒嗰一個

近日銳意找出更多美食,專攻 openrice。細閱食評之時,除了鮮稿以外,更發覺有許多甚為無聊的報告,例如:美心 MX、大家樂、KFC、..... 。一式一樣的快餐店有啥可寫?當真一樣米養百樣人!比起學生時代的雙週記更為沉悶,救命!節錄垃圾如下:

日期: 2007 年 10 月 30 日

烚烚下

每 年 這 個 時 候 總 要 到 大 家 樂
雖 知 不 是 名 貴 食 材
但 總 喜 歡 到 這 裡 烚 烚 下

........ (當真十吓
十吓)

日期: 2007 年 10 月 28 日

快餐店火鍋篇(二)

又 和 男 友 試 快 餐 店 的 一 人 火 鍋 , 這 次 輪 到 美 心 了 。

...... (輪嚟輪去,只係輪到美心,仲要搞連續篇,真係人生多悲哀!)

日期: 2007 年 10 月 26 日

新產品,唔得law!@!

依 排 出 左 個 新 產 品 ,叫 香 酥 雞 腿 配 芥 蜜 醬 ,d 廣 告 賣 到 好 勁 ,終 於 去 試 下 !!

個 香 酥 雞 腿 完 全 唔 掂 ,凍 冰 冰 的 ,又 無 黎 味 道 ,個 芥 蜜 醬 同 麥 當 奴 個 蜜 糖 芥 末 醬 完 全 無 分 別 ,毫 無 可 取 之 處 !!!

(乜 KFC 係雞嚟嘅咩?)

No comments: